Pro značku Eucerin je znalost lidské kůže klíčem ke každému projektu a úsilí. Každý typ pleti je jiný a je také vystavován různým faktorům. Rozsáhlý výzkum značky Eucerin proto vychází z toho, jak funguje kůže, mění se a reaguje – a poté tyto poznatky převádí do vývoje účinných a vysoce specializovaných dermokosmetických výrobků. To je základem jedinečného vědeckého přístupu značky Eucerin.
Znalost fungování lidské kůže jsou základem pro inovace
Eucerin věnuje své nadšení a odborný potenciál studiu kůže. Průkopnické inovace, prvotřídní kvalita a vynikající kožní snášenlivost jsou základem značky a pilířem kvality jejích výrobků po celém světě. Cílem značky Eucerin je poskytovat ta nejdokonalejší řešení účinná pro všechny potřeby pleti. V tom hraje od začátku klíčovou roli výzkum a vývoj. Přístup značky Eucerin k výzkumu, vývoji a testování je nedílnou součástí holistické filozofie medicínské péče o pleť.
Důkladná znalost naší křehké schránky – lidské kůže
Všechny dermokosmetické přípravky Eucerin jsou založeny na podrobné znalosti fyziologie lidské kůže. Pouze pochopení toho, jak kůže funguje, spolu s jejími reakcemi na stále rostoucí množství podnětů, jimž je vystavována, zajišťuje vývoj vyspělých dermokosmetických výrobků vhodných pro její rozmanité požadavky, jakkoli specifické potřeby to mohou být. Nalézání takových vhodných složek pro výrobky, které ochrání a zachovají zdraví pleti, je základem systematického výzkumu značky Eucerin.
Vědci značky Eucerin zkoumají epidermis, viditelnou vrstvu kůže, která je přibližně 0,1 mm silná. Tato jemná tkáň je ve stavu neustálé obnovy a může vykazovat různé typy potřeb. Kůže není jen kůže jako taková. Mluvíme o různých typech pleti, které mohou být normální, suchá, mastná nebo smíšená. Také vnější faktory (strava, podnebí, používání nesprávných kosmetických výrobků, čisticí složky, agresivní rozpouštědla nebo určité vůně) či vnitřní faktory (hormony, psychický stav, nemoci) pleť ovlivňují a mohou způsobit kožní problém. Proto je každá pleť odlišná a jedinečná, se svojí vlastní historií a proměnami. Přestože jsou věk, genetická predispozice nebo stav pleti u každého jednotlivce jiné, snaží se výzkum značky Eucerin najít to správné pečující řešení právě pro ni.
Vědečtí pracovníci
Vědecké zázemí značky Eucerin je soustředěno v Hamburku, centrále společnosti Beiersdorf. V rozsáhlém mezinárodním výzkumném centru je zaměstnáno více než 500 vědeckých specialistů, kteří ve snaze maximálně porozumět lidské kůži odhalují složité procesy, které v ní probíhají.
Učí se porozumět metabolickým procesům - od těch, které probíhají v kůži jako orgánu až po ty v jednotlivých kožních buňkách, a vyvíjejí účinné aktivní složky (ty, které se v kůži již přirozeně nacházejí, nebo z jiných zdrojů) za účelem stimulace přirozených procesů v pleti, aby správně fungovala a zůstala zdravá.
Výzkum kůže značky Eucerin se snaží odhalit konkrétní příčiny kožních problémů a neustále hodnotí a nalézá účinné způsoby, jak je řešit. Čerpá z vědeckých oborů, jako je lidské lékařství, molekulární biologie, bioinženýrství nebo chemie; a při hledání řešení uplatňuje nejmodernější dostupné vědecké metody. Tento komplexní přístup, na němž se podílí řada interních interdisciplinárních odborníků, kteří si neustále vyměňují nejnovější poznatky, je jedním z nejuznávanějších v oblasti dermokosmetiky.
Hlavní výzkumné oblasti Vědeckého centra Eucerin:
- výzkum kůže
- struktura a funkce kůže
- stárnutí kůže
- faktory a poškození působící na kůži
- kožní záněty
- specifické kožní problémy
Náš výzkum