Výrobky Eucerin jsou bezpečné a účinné – Poskytují vysoký standard kvality

5 min čtení
Zobrazit více

Cílem značky Eucerin je udržovat zdraví pokožky a pomáhat tak lidem cítit se co nejlépe "ve své kůži".  Pro garanci vysoce kvalitních přípravků Eucerin investuje do rozsáhlých výzkumů a do vývoje svých produktů. Vysoké standardy kvality - podložené testy účinnosti a kožní snášenlivosti, epertízou vědeckých pracovníků a spoluprací s předními kapacitami různých lékařských oborů - byly nastaveny již zakladatelem Paul. C. Beiersdorfem a zůstávají prioritou pro značku Eucerin dodnes. Díky své více než 100leté historii a kvalitě výrobků je značka Eucerin respektována a doporučována lékárníky a dermatology po celém světě.

Jak Eucerin zaručuje bezpečné a dobře tolerované výrobky?

Být jednou z předních a nejdůvěryhodnějších dermokosmetických značek znamená posilovat tuto důvěru každý den. Proto mají testy kvality a bezpečnosti u značky Eucerin tu nejvyšší prioritu.
Všechny přípravky Eucerin jsou testované v rozsáhlých testech in vitro (= testováno v laboratoři) a  in vivo (= testováno na dobrovolnících).

Důkladné in vitro testy jsou prováděny v laboratořích značky Eucerin.
In vivo testy probíhají na účastnících studie.

In vitro testy: každá potenciální účinná látka nebo formule zvolené našimi vědci jsou podrobeny testům. Díky umělým modelům kůže, které napodobují strukturu kůže a tím optimálně imitují podmínky a reakce skutečných kožních buněk, je možné zkoumat a "předvídat" fyziologické reakce na účinné látky. Stovky složení a tisíce potenciálních látek jsou tímto způsobem testovány každý rok. 

In vivo testy: Eucerin má rozsáhlé vlastní výzkumné centrum s testovacími jednotkami, kde jsou prováděny in vivo testy (testy na účastnících studie). Místní aplikační testy přinášejí poznatky a výsledky o tom, zda je kožní snášenlivost výrobku skutečně zaručena. V těchto testech jsou aplikovány vzorky zkušebního výrobku především na citlivou pokožku předloktí, kde studujeme reakce a kožní snášenlivost. Toto zařízení je důležitou součástí výzkumného centra v Hamburku. Každý rok se zde provádí více než 2 200 studií nových složení kosmetických výrobků a účinných látek, je testováno až 45 000 dobrovolníků. Eucerin také úzce spolupracuje s množstvím externích ústavů, dermatologických klinik a odborníků.

Výzkum Eucerin bez testování na zvířatech

Eucerin nepoužívá k testování svých kosmetických výrobků zvířata. Touto strategií se značka řídila již předtím, než v roce 2004 vešlo v platnost nařízení omezující testování kosmetických výrobků na zvířatech v rámci Evropské unie. S přesvědčením, že používání zvířat k testování kosmetických výrobků s cílem prokázat jejich bezpečnost a účinnost, není nutné, již více než 20 let úspěšně používáme in vitro alternativy. Jako dceřiná společnost společnosti Beiersdorf, jedné z předních a uznávaných výzkumných společností, aktivně prosazujeme celosvětové přijetí stávajících alternativních testovacích metod bez použití zvířat příslušnými orgány. Dále se snažíme vyplnit mezery tam, kde alternativní metody nejsou zatím k dispozici, tyto vědecké snahy podporujeme jak personálně, tak finančně.

Pouze účinné výrobky zaručují spokojenost a prokazatelné výsledky

Nejnovější technologie značky Eucerin nabízí reprezentativní výsledky testů.
Metodou PRIMOS lze měřit hloubku vrásek.

Biofyzikální testy zajišťují, že výrobek skutečně přinese očekávané výsledky. Důležité faktory, jako je hydratace pleti, redukce oxidačního stresu, zánětů a regenerační schopnosti pleti, lze měřit pomocí nejnovějších technologií.  

Dokonce lze měřit i vyhlazování hloubky vrásek. Takzvaná metoda PRIMOS  umožňuje testy stavu vrásky před a po používání daného přípravku, které poskytnou důležité údaje o účinku krému při redukci vrásek. Všechny používané metody jsou inovativní a pocházejí z různých vědeckých oborů, PRIMOS se například používal primárně v automobilovém průmyslu.  

Nové poznatky o strukturálních změnách pleti v souvislosti se stárnutím získali výzkumní pracovníci značky Eucerin díky využití CLSM (laserového rastrovacího konfokálního  mikroskopu). Toto mikroskopické zařízení s vysokým rozlišením umožnilo získat ve výzkumném centru podrobné nahlédnutí do neporušené lidské pleti a její struktury, aniž by bylo nutné odebírat vzorky pleti testovaných osob.

Dnešní spotřebitelé neočekávají od kosmetiky pouze bezpečnost a účinnost, ale také příjemné pocity při používání výrobků. Proto v našem testovacím centru probíhají ještě další testy a in vivo studie, které nám poskytují zpětnou vazbu přímo od spotřebitelů o konzistenci, pocitu z  výrobku na pleti, vůni, atd.  

Centrum je vybaveno 35 zkušebními místnostmi a nejnovější technologií umožňující měření změn a reakcí pleti, a tím prokazovat a zároveň zdokumentovat účinnost, například anti-age výrobků. Přímý kontakt a zpětná vazba testovaných osob poskytují důležité informace pro optimalizaci výrobku a nahlédnutí do potřeb a přání spotřebitelů a jejich pleti, které umožňují doladění a optimální přizpůsobení výrobků.

Jak účinkuje CLSM mikroskop?

CLMS (laserový rastrovací konfokální mikroskop) umožňuje značce Eucerin pozorovat strukturální změny kůže.

Tento typ mikroskopu směruje laserové světlo k určeným bodům ve svrchní části kůže,  a tak skenuje různé vrstvy epidermis a dermis. Odražené světlo ukazuje rastrové obrazy 2D průřezů buněk a tkání, které lze získat také v 3D zobrazení. Každou vteřinu lze takto získat až 20 rastrových obrázků, které poskytují přesné údaje o typu, velikosti a množství buněk a papil v pleti.

Eucerin sdílí své znalosti a neustále zdokonaluje svoji expertízu.

Výměna zkušeností a poznatků s experty přivádí značku Eucerin k novým poznatkům o potřebách a požadavcích spotřebitelů.

Aby značka udržela krok také s novinkami v dermatologickém a lékařském výzkumu,  laboratoře Eucerin spolupracují s uznávanými a přednímu praktickými lékaři, dermatology a klinikami, a tak získávají poznatky od pacientů, díky nimž mohou zajistit, že účinnost všech výrobků pro specifická kožní onemocnění, jako je speciální péče při atopickém ekzému a problematické pleti, odpovídá jejich požadavkům. Tímto způsobem získané poznatky o ztrátě objemu pleti spolu s trendem stále častějšího využívání kyseliny hyaluronové v dermatologické praxi se například staly inspirací pro řadu Eucerin Hyaluron-Filler + 3x EFFECT.

Testování je součástí kvalifikovaného procesu vývoje značky Eucerin.

Závazek poskytovat řešení pro různé kožní problémy pro nás znamená testování přípravků z hlediska té nejvyšší kvality a bezpečnosti,
říká Rainer Wolber, Ph.D., vedoucí výzkumu a vývoje Eucerin.   

"Jako společnost, která se věnuje jak výzkumu, tak dermatologii, zaručujeme, že každý produkt, s nímž přicházíme, je v našich laboratořích podroben rozsáhlým testům a zkouškám z hlediska bezpečnosti a účinnosti. Vynikající kvalita výrobků je výsledek, který požadujeme".

Náš výzkum

1

Pochopení, jak funguje kůže : Chceme, aby Vaše pleť byla zdravá a zářící – přečtěte si o tomto našem úsilí a nadšení. Zjistěte více

2

Hledání řešení: Hledáme to řešení, které je optimální a nejlepší – protože Vaše pleť za to stojí.

3

Vývoj výrobku: Přečtěte si, jakým způsobem vzniká složení výrobku. Zjistěte více

4

Bezpečnost a účinnost: Jak Eucerin zaručuje bezpečné a dobře tolerované výrobky?

Najít nejbližší lékárnu s výrobky Eucerin